La Nit Encantada

El divendres 30 de maig a Manlleu vam celebrar La Nit Encantada, una shopping night amb música, espectacles, activitats i totes les botigues al carrer. Jo vaig muntar una parada amb productes de la meva botiga online, amb els meus nous productes artesans i també vaig estar fent demostracions en directe del Gelli Plate. A més a més tenia un espai perquè els visitants es fessin la seva postal de La Nit Encantada amb les boniques impressions del Gelli Plate.


Va estar plovent durant tot el dia, sort que vam poder muntar la parada sota les voltes de la plaça Fra Bernadí ... ! El tema de La Nit Encantada era Les Mil i Una Nits i vam adornar les voltes amb teles i fanalets de colors. A la meva parada vaig posar els fanalets que havia fet amb els Primary Elements i vaig adornar la parada amb teles i mocadors de dansa del ventre.


Per sort va deixar de ploure just a temps! Poc abans de les 8h del vespre el cel es va aclarir i fins i tot va sortir el sol. La gent va començar a sortir i la plaça major i els carrers dels voltants es van omplir de visitants.



Va passar molta gent per la parada , alguns van fer la seva postal de La Nit Encantada (sobretot nens, que no els costa res posar-se a crear!), altres els va agradar molt el Gelli Plate i molts es van quedar amb els ulls molt oberts amb els productes d'artesania :).





I aquí un parell de fotos més fetes pel dissenyador gràfic i fotoperiodista David Fajula, que va estar fent un reportatge fotogràfic de La Nit Encantada. Gràcies per passar-me les fotos David! I us recomano que visiteu la seva web, fa una fotos genials : www.davidfajula.com


Va ser una nit estupenda! I va passar molt ràpid, ni temps vaig tenir de fer un volt per veure les altres botigues i activitats!

I després d'aquestes 2 fires al carrer ( la Trobada d'Artesans i La Nit Encantada ) m'he decidit per incorporar a la meva botiga online els productes artesanals que faig : les llibretes, els marcs de fotos, els quadres i encàrrecs personalitzats. I estic pensant en ampliar a més productes! Ja us aniré explicant...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada